Life goes on without the people you love ♥

Sista morgonen på november

Publicerad 2013-11-30 10:51:04 i Vardag,


Godmorgon! Jag ligger i min säng nu och Sessan har legat bredvid mig men gick precis, hehe. Det är så mysigt när hon kommer och lägger sig under täcket nära kroppen :) Jag försökte ta någon bra bild men jag misslyckades men en bra blev det så den får ni se, hihi. Jag ska nog ta och gå upp nu så jag kan göra frukost eftersom ingen annan verkar bry sig om det.. Hoppas ni får en bra lördag!

Kommentarer

Postat av: sandija-döv-adopterad-fotografi

Publicerad 2013-11-30 14:39:55

Nice blogg! Vad ska du göra ikväll? Kram =)

Postat av: VICTORIA

Publicerad 2013-11-30 14:52:41

Trevlig helg :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag är en glad och sprallig tjej på 18 år, går sista året på gymnasiet inriktning Sam-media. Jag gillar att träffa vänner, kolla på film och träna. Hoppas du stannar!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela