Life goes on without the people you love ♥

Six nights, seven days

Publicerad 2013-11-29 23:32:49 i Vardag,


Skrev nyss ett inlägg om det här men det försvann även fast jag sparade det.. Aja, får väl skriva om det då. Jag och pappa kollade på en film på 11, "Six nights, seven days" heter den och handlar om två personer som blir strandsatta på en ö. En riktigt bra film som ni borde se om ni gillar action :) Nu ska jag ta på mig pyjamas och sova, vill ju inte sova bort hela morgondagen, hehe. Godnatt finaste ni <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag är en glad och sprallig tjej på 18 år, går sista året på gymnasiet inriktning Sam-media. Jag gillar att träffa vänner, kolla på film och träna. Hoppas du stannar!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela