Life goes on without the people you love ♥

Morning

Publicerad 2014-08-30 09:01:31 i Vardag,

Godmorgon alla fina! Jag vaknade klockan 8 idag, haha, så konstigt för jag somnade kanske vid 22 igår. Men vaknar man tidigt så har man hela dagen framför sig :) Jag tänkte ta mig till gymmet och köra gymcirkel med Gabrielle, älskar hans pass! Det börjar inte förrän 11 så jag har ingen brådska, hehe. Men ska nog gå upp och äta frukost så att det inte blir stressigt ;) Att bro på frukost (säger man så?) så satte jag ihop en frukost inspo kollage från We Hart It och jag vill ha allt, haha. Hörs sen! <3
 

Kommentarer

Postat av: coffeeandcupcake.blogg.se

Publicerad 2014-08-30 09:47:58

Finns mkt gott man kan käka till frukost, men ja tycker att om de är helg kan man lägga ner lite mer energi på upplägg och färg :) Blir så mkt godare då :)

Postat av: fashion

Publicerad 2014-08-30 15:18:16

Gott!! :D

Postat av: Sara

Publicerad 2014-08-30 21:16:14

Gott med frukt :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag är en glad och sprallig tjej på 18 år, går sista året på gymnasiet inriktning Sam-media. Jag gillar att träffa vänner, kolla på film och träna. Hoppas du stannar!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela