Life goes on without the people you love ♥

2014 Listan

Publicerad 2014-12-31 15:02:00 i Tankar och åsikter,

 

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Ja, jag opererade bort min galla i september för jag hade gallsten. Jobbade även för första gången, sommarjobb, men ändå ;)

Hur har ditt 2014 varit? Mitt år har varit riktigt bra!

Blev du kär i år? Nej, tyvärr...

Vilket datum från 2014 kommer du aldrig glömma? Hm, 16 juni när jag började på mitt sommarjobb, 11 september när jag opererades och fick ligga på sjukhus några dagar efter, 16 december då jag fyllde 18 år och 20 december när jag var ute och dansade för första gången med Sandra och Fredrika :)

Hur många kysste du? 2, hehe

Vad är din största framgång 2014? Mina slutbetyg tror jag, 3 A och 3 B vilket gjorde mig himla stolt!

Bästa köpet? Har jag ens köpt något, haha? Jo, juste min kamera, det är nog mitt bästa köp och en svart klänning från H&M.

Vad spenderade du mest pengar på? Fika tror jag, haha

Gjorde någonting dig riktigt glad? Mina fina vänner, att jag fick ett sommarjobb och att jag blev myndig ;)

Vilka sånger kommer påminna dig om 2014? Prayer in C, Summertime sadness, Dragon, Freak och många fler men inga jag kommer på nu, hehe

Vem har du umgåtts med mest? Sandra och Linda

Har du haft ett förhållande under 2014? Nope

Vart reste du under 2014? Började året i Thailand och sen åkte jag till Göteborg själv med Linda (haha, samma som förra året fast då åkte jag till Göteborg med min kusin)

Är det något du saknar år 2014 och vill ha 2015? Mer spontanitet och roliga äventyr, både små och större

Vad gjorde du på din födelsedag? På min födelsedag övningskörde jag på förmiddagen och sen var jag i skolan och chillade, hade inga uppgifter att göra, haha. På kvällen kom mormor och Leffe, mina kusiner Niklas och Åsa med pojkvän och föräldrar och min morbror Kalle och vi åt middag, tårta, pratade och öppnade paket, hihi

Finns det något som skulle gjort ditt år bättre? Nej, tror inte det, jag är nöjd med mitt 2014 även om det kunnat hänt mer

Vem saknade du? Faktiskt ingen som jag saknat men jag hade velat spendera mer tid hos farmor och farfar och med Linda, Emma och Sandra :)

De bästa nya människorna du träffade? Jag har inte träffat några nya människor, bara kompisars kompisar som jag inte umgås med

Vad vill du säga till dig själv inför 2014? Var spontan, säg JA och våga bryta traditionella mönster

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag är en glad och sprallig tjej på 18 år, går sista året på gymnasiet inriktning Sam-media. Jag gillar att träffa vänner, kolla på film och träna. Hoppas du stannar!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela