Life goes on without the people you love ♥

Sista dagen

Publicerad 2014-02-21 13:37:00 i Thailand 2013 / 2014,

Världens gulligaste apa, haha. Men han försökte sno mitt örhänge så jag fick jätteont i örat... Men han var go ändå, som en liten bebis :)
 
Vi åkte till en annan strand sista dagen där vi var helt ensamma. Det var högvatten när vi kom så vi tog en drink på cafét som låg där och sen gick vi i vattnet bortåt och hittade ett jättebra ställe :) Det var väldigt mycket koraller i vattnet så man fick passa sig
 
På kvällen åt vi middag på en jättetrevlig och fin restaurang, dock så fick vi inte vår förrätt och inte maten samtidigt heller som på alla andra restauranger, det var det ända som var trist med Thailand att man aldrig åt maten samtidigt... Men väldigt gott och mysigt ♥

Kommentarer

Postat av: Pauline

Publicerad 2014-02-21 15:00:06

vilka härliga bilder!

Postat av: Amanda [SPONTAN]

Publicerad 2014-02-21 15:25:25

Såg härligt ut :) Känner igen det där med maten, vi var 11 stycken i Thailand förra året och ingen fick sin mat samtidigt en enda gång, ibland fick man vara glad om man faktiskt fick mat ^^

Postat av: jacquiline

Publicerad 2014-02-21 15:28:33

härliga bilder!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag är en glad och sprallig tjej på 18 år, går sista året på gymnasiet inriktning Sam-media. Jag gillar att träffa vänner, kolla på film och träna. Hoppas du stannar!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela