Life goes on without the people you love ♥

Sleepover

Publicerad 2014-02-28 13:21:42 i Vardag,

Jag och min finaste
 
Hejsan alla fina! Igår bloggade jag himla dåligt men jag hade annat för mig så bloggen kom lite i kläm, men jag ska försöka mig på en bra uppdatering idag :) Igår kom Emma till mig vid halv 8 och vi kollade på 4 avsnitt av Pretty Little Liars och sen somnade vi typ 11 - 12. Vi vaknade runt 10 och pratade i sängen innan vi gick upp och gjorde frukost, jättegott och mysigt :) Sen fixade vi oss och städade och nu ska jag försöka skriva en skräckromantisk novell typ, hehe. Ha en bra dag! Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag är en glad och sprallig tjej på 18 år, går sista året på gymnasiet inriktning Sam-media. Jag gillar att träffa vänner, kolla på film och träna. Hoppas du stannar!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela