Life goes on without the people you love ♥

Hemma-spa

Publicerad 2014-03-31 17:41:00 i New in,

Födelsedagspresenter från kusinerna med familj
 
I helgen blev jag lite firad med tårta och paket väldigt långt i efterskott av min kusin, farbror och faster. De var lite krassliga när jag fyllde år och typ 5 dagar senare åkte vi till Thailand och efter det har det inte blivit av att vi har bjudit hit dem så dem tog saken i egna händer och jag blev jätteöveraskad vilket var jätteroligt :D Jag fick det ni ser på bilderna ovan + en bok som ni får se vid ett senare tillfälle. Så idag efter träningen hade jag lite hemma spa och nu luktar jag jättegott och känner mig som en ny människa igen typ, hehe. Dessa produkter kommer att användas flitigt :) Tack så mycket igen!

Kommentarer

Postat av: Mirjam Wallmark

Publicerad 2014-03-31 19:22:35

Åh I love...raspberry and balckberry luktar så underbart gott! ♡ kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag är en glad och sprallig tjej på 18 år, går sista året på gymnasiet inriktning Sam-media. Jag gillar att träffa vänner, kolla på film och träna. Hoppas du stannar!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela