Life goes on without the people you love ♥

Donken

Publicerad 2014-05-31 20:36:15 i Vardag,



Nu sitter vi i bilen på väg hem från farmor och farfar igen och lyssnar på rock. Vi har hunnit med mycket idag, Medeltidsmarknad, packa, städa, äta och fika :) Ikväll ska E-mail (älskar hans uttal på engelska, haha) på sleepover hos två tvillingar som fyller år idag och imorgon fyller min kusin 17 år och det är den egentliga anledningen till att vi åker hem idag. Vi har i alla fall precis ätit middag på donken och seg som jag är fick jag ta med drickan i bilen, hehe. Hörs när jag är hemma eller tomorrow ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag är en glad och sprallig tjej på 18 år, går sista året på gymnasiet inriktning Sam-media. Jag gillar att träffa vänner, kolla på film och träna. Hoppas du stannar!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela