Life goes on without the people you love ♥

Min arbetsplats

Publicerad 2014-10-30 11:46:00 i Vardag,

Nu sitter jag själv och äter min lunch så jag tänkte passa på att visa er min arbetsplats :) Det är lite stökigt men det får ni leva med, haha. Jag har inget att göra just nu och Anders måste komma på något, hehe, så jag har städat lite (inte mitt bord dock), satt upp en skylt på receptionen och gått runt lite, haha. Det jag höll på med kan jag inte fortsätta med för pärmarna är slut och de ska beställas. Hörs senare! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag är en glad och sprallig tjej på 18 år, går sista året på gymnasiet inriktning Sam-media. Jag gillar att träffa vänner, kolla på film och träna. Hoppas du stannar!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela