Life goes on without the people you love ♥

Sällskap till tunnelbanan

Publicerad 2015-04-23 09:50:00 i Vardag,

Godmorgon! I morse när alarmet ringde önskade jag inget hellre än att min lärare skulle vara sjuk, men det var han inte så det var bara att ta sig upp. Igår var jag på Lindas skiva och somnade runt halv tre inatt. Jag gick lite tidigare hemifrån än jag brukar för att kunna gå med Linda till tunnelbanan och åka till T-centralen tillsammans :) Det var supermysigt att prata och umgås en stund men vi höll typ på att blåsa bort, haha. Ha en grym dag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag är en glad och sprallig tjej på 18 år, går sista året på gymnasiet inriktning Sam-media. Jag gillar att träffa vänner, kolla på film och träna. Hoppas du stannar!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela