Life goes on without the people you love ♥

Underbar eftermiddag

Publicerad 2015-04-23 15:11:16 i Vardag,

Hejsan vänner! Idag när jag gick från skolan kom ett sms från Linda om att hon hade slutat. Vi bestämde oss för att åka till Kungsträdgården och kolla på körsbärsträden och mysa. Vi flummade runt för vi var så trötta. Sen gick vi på H&M och Linda hittar en fin baddräkt, och vet ni vad hon gör med den, jo, häller ut sin cola, hahaha, asså omg vad vi asgarvade!! Vi hittade även världens största solhatt, haha. Allt bara fortsatte och skrattet och flummet tog aldrig slut, men det var väldigt roligt :D Nu är jag hemma och ska försöka göra någon läxa. Puss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag är en glad och sprallig tjej på 18 år, går sista året på gymnasiet inriktning Sam-media. Jag gillar att träffa vänner, kolla på film och träna. Hoppas du stannar!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela