Life goes on without the people you love ♥

Alla hjärtans dag

Publicerad 2015-02-14 10:29:00 i Tankar och åsikter, Vardag,

Godmorgon lördag och alla hjärtans dag!
Jag vaknade vid 9 och låg och lyssnade på radio en stund innan jag gick upp. Gjorde frukost som jag hade tänkt se till sista avsnittet av "Blå ögon" men åt den istället i köket med mamma och pappa :)

Idag är det alla hjärtans dag och jag är singel men inte bitter över det! Ge era nära och kära lite kärlek, ät massor med geléhjärtan och chokladhjärtan och var glada  Ge dina favorit gosedjur lite kärlek, lyssna på din favorit låt och umgås med människor du gillar så ska du se att alla hjärtans dag kommer bli riktigt bra även om du är singel :)

Nu ska jag duscha och göra mig i ordning. Klockan 12.15 har jag tid på körskolan. Ha en underbar lördag hjärtan! <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag är en glad och sprallig tjej på 18 år, går sista året på gymnasiet inriktning Sam-media. Jag gillar att träffa vänner, kolla på film och träna. Hoppas du stannar!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela