Life goes on without the people you love ♥

Viking Grace

Publicerad 2015-01-31 09:47:00 i Vardag,

 
Godmorgon! Eller för mig är det typ förmiddag för jag har varit uppe sen 5 i morse. Just nu är vi på båten Viking Grace och ska kryssa i 24 timmar. Det är familjen, mormor, Leffe och morbror som åker för Leffe fick resan i 70års present så mormor och Leffe visste inte vad vi skulle göra :) Vi har precis ätit frukost och kollat båten lite. Jag filmar vår resa som ni kommer få se sen. Hoppas ni får en bra dag! Vi får se när vi hörs igen. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag är en glad och sprallig tjej på 18 år, går sista året på gymnasiet inriktning Sam-media. Jag gillar att träffa vänner, kolla på film och träna. Hoppas du stannar!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela