Life goes on without the people you love ♥

Emmys Student

Publicerad 2015-06-06 13:44:32 i Vardag,

Igår åkte jag ut till Danderyd För att möta upp Emmy som kom med flaket. Jag mötte först hennes pappa och lillebror för flaket var 45 minuter för sent, haha. Hon var dyngsur av öl och det var inte så mysigt att sitta bredvid henne i bilen, haha. Vi åkte till mottagningen och bjöds på snittar, champagne, dricka, mat och fika + trevligt sällskap såklart :) Emmy verkade ha haft en jättebra dag vilket är det viktigaste! Stort grattis till studenten fina vän!! <3

Kommentarer

Postat av: Oslofru

Publicerad 2015-06-06 14:20:43

Vilken underbar dag :D

Postat av: Erika

Publicerad 2015-06-06 14:25:02

sv. Sååå kul! Hoppas du får en fantastisk dag på onsdag och se till att njuta till fullo - en underbar dag lär det bli :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag är en glad och sprallig tjej på 18 år, går sista året på gymnasiet inriktning Sam-media. Jag gillar att träffa vänner, kolla på film och träna. Hoppas du stannar!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela