Life goes on without the people you love ♥

För jag har tagit studenten!

Publicerad 2015-06-11 10:11:44 i Vardag,

Igår hade jag helt klart en av de bästa dagarna i mitt liv. Då var det äntligen min tur att sätta på mig min vita klänning, mina vita skor, min mössa och springa ut ur skolan! Min dag började med att pappa skjutsade mig till Fridhemsplan där jag mötte Sandra och vi åkte till skolan tillsammans. Vi åt frukostbuffé i skolan och jag satt med mina tjejkompisar i skolan vilket var mysigt. Sen var det tal, sång, dans och diplomutdeling på skolgården innan vi gick klassvis till ett tilldelat klassrum och umgicks en sista gång. Vi fick "klassens", vi fikade och tog bilder.
 
När klockan blev tjugo i ett ställde alla klasser upp på rätt plats och tagga till för att springa ut. Vår klass sprang ut 11 av 12 klasser, haha. Vi hade alla klasser valt varsin låt att springa ut till och vi hade "Jag kommer" med Veronica Maggio. Vi har trappor som vi ska springa ner för och jag sprang och hade så mycket fart att jag hoppade ner för några trppsteg men väl nere på marken hade kroppen mer fart än fötterna så jag ramlade, hahaha. Men klänningen och jag klarade oss fint så när jag fick hjälp att ställa mig upp var det bara att fortsätta springa :) Jag hade svårt att hitta min släkt och familj och såg inte mitt plakat men fick hjälp av min mentor. Jag både skrattade och grät på samma gång för att det var  himla mycket kännslor! ♥
 
Bjuder på en bildbomb av bilder som min morbror och gudfar tog :)

Kommentarer

Postat av: Pauline

Publicerad 2015-06-11 18:37:45

vad roligt, grattis!

Postat av: Emma

Publicerad 2015-06-11 22:53:26

åh vad kul! Imorgon är det min tur äntligen :D

Postat av: Mikaela

Publicerad 2015-06-13 18:45:04

Stort grattis!!! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag är en glad och sprallig tjej på 18 år, går sista året på gymnasiet inriktning Sam-media. Jag gillar att träffa vänner, kolla på film och träna. Hoppas du stannar!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela