Life goes on without the people you love ♥

Smoothie to go

Publicerad 2015-06-17 08:25:20 i Vardag,

Godmorgon! Har ni sovit gott? Det har jag gjort men kom i säng ganska sent så jag var inte precis pigg när larmet ringde, hehe. Jag tvättade håret för jag tränade aldrig igår och orkade inte duscha klockan 9 för jag var tvungen att fixa lunch till idag också. Jag fick en Blunder 2 go av mina grannar i onsdags när jag tog studenten som jag använde för första gången idag. Den är väldigt smart och smidig och jag har länge velat ha en mixer :) Jag gjorde en hallon och mango smoothie med banan i och det blev jättegott! Tyvärr blev det inte så bra bilder men det får duga. Puss

Kommentarer

Postat av: coffeeandcupcake.blogg.se

Publicerad 2015-06-18 09:42:55

Den verkar ju as bra :)
Har en veckans blogg uppe om du är intresserad annars ber jag om ursäkt ^^

Postat av: Mikaela

Publicerad 2015-06-18 12:04:38

Gott det lät med mango, hallon och banan! Ska försöka göra en del smoothies i sommar, aldrig gjort det innan. :)

Sv: Det var himla härligt! Vi var där förra veckan. :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag är en glad och sprallig tjej på 18 år, går sista året på gymnasiet inriktning Sam-media. Jag gillar att träffa vänner, kolla på film och träna. Hoppas du stannar!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela