Life goes on without the people you love ♥

Påsklov

Publicerad 2015-03-31 19:20:01 i Vardag,

Äntligen kan jag också ta påsklov!! Jag har ju inget riktigt lov utan bara onsdag till måndag men det är skönt i alla fall :) Jag hade bara min ena lektion idag och sen var jag och pratade med studievägledaren om valet till högskolan osv. Efter det väntade jag en och en halv timme för att träffa min handledare i gymnasiearbetet för att fixa några få saker, ska även fixa till lite här hemma och sen är jag äntligen klar, så himla skönt! Jag kom hem först halv 7 och nu har vi precis ätit middag och ska kolla på Jordskott som vi missade igår. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag är en glad och sprallig tjej på 18 år, går sista året på gymnasiet inriktning Sam-media. Jag gillar att träffa vänner, kolla på film och träna. Hoppas du stannar!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela