Life goes on without the people you love ♥

Avslutad kurs

Publicerad 2015-05-20 09:53:33 i Vardag,

Godmorgon! Igår såg jag på skolnätet att Psykologin i princip är avslutad för att vi har gjort alla uppgifter och vår lärare är sjukskriven. Jag har fått det betyg jag vill ha på alla uppgifter, eller den senaste är inte rättad men jag hoppas att jag får det, annars kompletterar jag upp det :) Ni kanske har märkt att jag haft sovmorgon typ varje onsdag den här terminen vilket är skönt men nu vill jag verkligen ha betygsamtal men det löser sig förhoppningsvis ändå. 

Jag har precis ätit frukost och kollat på ett avsnitt av Gossip Girl. Till frukost gjorde jag två tekakor med skinka, en kopp te och åt chiapudding. Gjorde två stycken i måndags :) Jag gick och la mig väldigt tidigt igår så jag vaknade klockan 8 i morse och var piggelin så jag kan ta det lugnt nu på förmiddagen innan jag ska iväg till skolan för att ha en lektion innan jag träffar Linda :) Nu blev det ett jättelångt inlägg men hoppas ni orkade läsa det, haha, och ha en jättebra dag!

Kommentarer

Postat av: natalie

Publicerad 2015-05-20 10:16:30

fin blogg! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag är en glad och sprallig tjej på 18 år, går sista året på gymnasiet inriktning Sam-media. Jag gillar att träffa vänner, kolla på film och träna. Hoppas du stannar!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela