Life goes on without the people you love ♥

En heldag på KTH

Publicerad 2015-05-08 20:43:39 i Vardag,

Idag har varit en jättebra dag! Mötte som jag skrev imorse min kusin för att få en guidad tur på KTH där hon går. Vi gick runt på hela campus på knappt två timmar vilket jag tycker var riktigt bra :) När klockan blev 12 åt vi lunch uppe vid ett ställe som heter "Albanova" och sedan var det dax för fotolabb. Jag fattade inte så speciellt mycket mer än att svart inte är någon färg, haha. Det var roligt ändå och se hur det går till. De var klara halv 4 så då åkte jag och Åsa in till stan där jag bjöd henne på en fika som tack för att jag fick följa med henne :) Vi satt på Espresso House i flera timmar och pratade, supertrevligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag är en glad och sprallig tjej på 18 år, går sista året på gymnasiet inriktning Sam-media. Jag gillar att träffa vänner, kolla på film och träna. Hoppas du stannar!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela