Life goes on without the people you love ♥

Lovely saturday

Publicerad 2015-05-30 23:33:09 i Vardag,

Ingen av er har väl missat att jag älskar godis, lördagar och filmer/serier? Ibland blir dock inte lördagskvllärna som jag vill men idag blev den det :) Jag gick till Ica maxi för att få en promenad och köpa godis. När jag kom hem satte jag på Gossip Girl och kollade på fyra avsnitt som det är på en skiva. Jag har blivit lite förälskad i GG som ni kanske har märkt, haha, men den är ju så bra! Nu är klockan halv 12 och sängen, kudden och mina gosedjur kallar på mig. Godnatt finisar, sov så gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag är en glad och sprallig tjej på 18 år, går sista året på gymnasiet inriktning Sam-media. Jag gillar att träffa vänner, kolla på film och träna. Hoppas du stannar!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela