Life goes on without the people you love ♥

Det här är livet

Publicerad 2013-12-29 06:09:50 i Thailand 2013 / 2014,





Hej på er! Länge sedan sist men några tidsinställda har ju kommit upp, hehe. Jag har det bra och lever livet här borta :) Igår kom vi tillbaka till Samui efter några dykdagar på Koh Tao, jag gillar Samui bättre faktiskt även om det var kul med något annat. Klockan är typ bara 6 hemma i Sverige nu men här är den 12 så nu ligger vi på stranden och dricker färskpressad juice, jag dricker vattenmelon, såå gott!!  Hoppas att ni har haft en bra jul :) Hörs senare. Puss

Kommentarer

Postat av: VICTORIA

Publicerad 2013-12-29 15:42:18

Men åh vad gött!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag är en glad och sprallig tjej på 18 år, går sista året på gymnasiet inriktning Sam-media. Jag gillar att träffa vänner, kolla på film och träna. Hoppas du stannar!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela