Life goes on without the people you love ♥

F/S Hi

Publicerad 2015-04-12 13:49:01 i Mode,

När dessa skor från Reebok, F/S Hi, var populära, för typ 5 år sen och mer så tyckte jag inte om de alls men nu på senare tid har jag börjat tycka att de är supersnygga! De var faktiskt mina första skor och nu i vår när jag behövde nya skor så var jag lite sugen på ett par. De vita fanns dock inte på Stadium och jag ville prova och känna hur de kändes innan jag köpte dem så det blev inga... Men de är fortfarande riktigt fina och jag skulle inte säga nej till dem! Om ni är sugna på ett par så finns de här bland annat :)
 
 

Kommentarer

Postat av: ɑ n n i k ɑ

Publicerad 2015-04-12 14:26:40

SV: tackar så mycket! :D

Postat av: Emma

Publicerad 2015-04-12 15:49:46

Skulle heller inte säga nej till dom! :')

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag är en glad och sprallig tjej på 18 år, går sista året på gymnasiet inriktning Sam-media. Jag gillar att träffa vänner, kolla på film och träna. Hoppas du stannar!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela