Life goes on without the people you love ♥

19th of May

Publicerad 2015-05-19 19:46:33 i Vardag,

Hej på er! Det ända jag hade att göra på jobbet idag var att renskriva ett protokoll som tog typ 10 minuter. Så resten av de tre timmarna gjorde jag inget vettigt utan var bara där och kostade pengar för dem, haha. Hade egentligen ingen lektion idag så jag hade kunnat stanna hela dagen men eftersom det inte fanns något jag kunde göra kändes det onödigt så jag fick repetition på hur man gör en marknadsplan :) Efter skolan var jag in till stan och gick på Åhléns och provade de nya babylipsen, electro. Köpte även med mig en keso som mellanmål, klockan fyra hade jag tid hos frisören. Nu har jag precis ätit middag och ska lägga mig och läsa lite innan jag sover för det är så spännande! Har ni haft en bra dag? ❤

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag är en glad och sprallig tjej på 18 år, går sista året på gymnasiet inriktning Sam-media. Jag gillar att träffa vänner, kolla på film och träna. Hoppas du stannar!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela