Life goes on without the people you love ♥

Drömma om H.C Andersen

Publicerad 2015-05-06 22:49:39 i Vardag,

Ledsen för den uteblivna bloggningen idag men så blir det ibland. Nu har jag i alla fall fixat en telefon där mitt simkort fungerar och övat på mitt argumenterande tal jag ska hålla imorgon i nationella. Jag känner att jag kan det väldigt bra nu och hoppas att det går bra imorgon :) Men tror att jag kommer drömma om H.CAndersen inatt eftersom jag pluggat på så mycket om honom, haha. Nu ska jag sova, godnatt ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag är en glad och sprallig tjej på 18 år, går sista året på gymnasiet inriktning Sam-media. Jag gillar att träffa vänner, kolla på film och träna. Hoppas du stannar!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela