Life goes on without the people you love ♥

Farmor och farfar

Publicerad 2015-05-01 23:16:07 i Vardag,

Hejsan! När jag vaknade imorse beställde jag direkt en biljett upp till farmor och farfar i Dalarna. Jag åkte vid 6 från Stockholm och kom fram runt 9. Jag köpte med mig en sallad, dricka och lite godis att ha på tåget och så läste jag nästan ut hela körskoleboken :) När jag kom fram kollade vi på hockey-VM men sen smsade pappa att det var The Team så då gick jag in på mitt rum och kollade det sista avsnittet som var jättebra! Nu ska jag sova, godnatt ❤

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag är en glad och sprallig tjej på 18 år, går sista året på gymnasiet inriktning Sam-media. Jag gillar att träffa vänner, kolla på film och träna. Hoppas du stannar!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela