Life goes on without the people you love ♥

Godmorgon fredag

Publicerad 2015-05-22 10:05:53 i Vardag,

Äntligen är fredagen här! Inte för att jag längtat så mycket efter den men fredag är ju alltid skönt ;) Jag har inte haft skola på tre fredagar så det kändes lite konstigt att gå upp klockan 7 och att nu ha svenska. I eftermiddag ska jag in till stan med mamma och Emil för att shoppa. Jag behöver nya svarta jeans som jag pratat om i flera månader, haha. Äntligen ska jag införskaffa mig det! Hoppas ni får en grym start på veckan ❤

Kommentarer

Postat av: rememberthiis.blogg.se

Publicerad 2015-05-22 10:23:17

Godmorgon :)

Postat av: Nina Bergquist

Publicerad 2015-05-23 07:12:20

Härligt hår du har!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag är en glad och sprallig tjej på 18 år, går sista året på gymnasiet inriktning Sam-media. Jag gillar att träffa vänner, kolla på film och träna. Hoppas du stannar!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela