Life goes on without the people you love ♥

Halkkörning

Publicerad 2015-05-21 17:03:00 i Vardag,

Hallå, mår ni bra? Jag mår jättebra och har haft en jätterolig dag! Jag har nämligen vart på Gillinge och kört halkbanan med sju andra elever från min körskola. Vi var där i fyra timmar och fick testa på att bromsa på torrt och halt väglag och lite andra saker som hade med körningen och säkerheten att göra. Det har varit en otroligt lärorik och rolig dag som jag sent kommer att glömma :) Efteråt fick vi diplom för vi alla hade klarat oss, woho! Det var en av våra förväntningar, att ingen skulle bli kuggad, haha.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag är en glad och sprallig tjej på 18 år, går sista året på gymnasiet inriktning Sam-media. Jag gillar att träffa vänner, kolla på film och träna. Hoppas du stannar!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela