Life goes on without the people you love ♥

Jessie J

Publicerad 2015-05-28 22:45:46 i Musik,

Jag är precis hemkommen från en konsert på Grönan och det var ingen mindre än Jessie J som spelade. Jag har inte lyssnat så jättemycket på henne så jag kände inte igen så många låtar och så hade jag ingen att gå med så det var lite tråkigt. Men det gick bra ändå och jag fick göra det jag ville utan att på sätt och vis anpassa mig till andra :) Jag är sjukt trött nu och imorgon ringer mitt alarm klockan 7. Natti natti, sov så gott!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2015-05-29 22:27:09

Jag hade gärna följt med! Älskar konserter

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag är en glad och sprallig tjej på 18 år, går sista året på gymnasiet inriktning Sam-media. Jag gillar att träffa vänner, kolla på film och träna. Hoppas du stannar!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela