Life goes on without the people you love ♥

Karolinska sjukhuset

Publicerad 2015-05-26 09:55:38 i Vardag,

Godmorgon! Har ni haft en bra start på dagen? Jag vaknade klockan 7 för jag skulle till Karolinska klockan 9. Pappa skulle också dit så vi åkte tillsammans och sen gick vi till olika avdelningar för att ta våra prover. Jag var klar före pappa så jag gick till bussen och kollade när den skulle gå och messade pappa så vi kunde åka tillsammans för vi båda skulle in till stan. När jag satt på bussen kom pappa på :) Hans kollega ringde dock så han pratade i telefon hela vägen, haha. Men det var trevligt ändå! Jag kom till jobbet för en stund sen men det finns inget jag kan göra så jag får väl plugga till provet eller något. Ni får ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag är en glad och sprallig tjej på 18 år, går sista året på gymnasiet inriktning Sam-media. Jag gillar att träffa vänner, kolla på film och träna. Hoppas du stannar!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela