Life goes on without the people you love ♥

Löning

Publicerad 2015-05-25 12:31:00 i Musik,

Idag är det måndag men inte vilken måndag som helst utan den 25 vilket betyder lön! Det var väldigt jobbigt att gå upp i morse och jag var inte alls taggad på jobb. Det finns typ aldrig något jag kan göra så jag sitter mestadels av tiden och har tråkigt och typ kollar bloggar, haha. Det blir väldigt tråkigt i längden och gör att jag inte alls känner mig taggad på jobb och gå upp klockan 6... Men som sagt inga sura miner för det är ju löning så jag bjuder på Magnus Ugglas gamla dänga Kung för en dag :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag är en glad och sprallig tjej på 18 år, går sista året på gymnasiet inriktning Sam-media. Jag gillar att träffa vänner, kolla på film och träna. Hoppas du stannar!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela