Life goes on without the people you love ♥

Måndag morgon

Publicerad 2015-05-04 07:40:50 i Vardag,

Godmorgon! Igårkväll mådde jag jätteilla men det gick bra att sova bara jag somnade. I morse var det bättre men jag hade fortfarande ont så jag åt ingen frukost och ville inte ha pizza från igår som matlåda, hehe. Så jag tog en yoghurt och pastejmackor med mig istället. Jag är påväg till jobbet och på förmiddagen ska jag åka till skolan och lämna in min skoldator och sedan tillbaka till jobbet. Tunnelbanorna kom med en minuts mellanrum vilket var skönt :) Hoppas ni får en bra start på veckan!

Kommentarer

Postat av: Linnea

Publicerad 2015-05-04 16:53:53

Tack så mycket för kommentaren på bloggen! Vad synd att du inte mådde så bra, men hoppas du mår bättre! Hoppas du har haft en bra dag :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag är en glad och sprallig tjej på 18 år, går sista året på gymnasiet inriktning Sam-media. Jag gillar att träffa vänner, kolla på film och träna. Hoppas du stannar!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela