Life goes on without the people you love ♥

Mangosmoothie

Publicerad 2015-05-23 15:44:05 i Vardag,

Idag hade jag en körlektion bokad klockan 12 och den gick bra. När jag gick hemifrån började det duggregna lite och när jag var nere i tunnelbanan hade det tydligen haglat och när jag skulle börja min lektion sken solen och har gjort sen dess, haha. Så konstigt väder nu på våren! Jag tog en promenad hem och köpte med mig godis till ikväll. När jag kom hem var jag hungrig så jag gjorde en mangosmoothie som blev jättegod. Nu blir det några timmars plugg. Vad gör ni idag?

Kommentarer

Postat av: Robex Lundgren

Publicerad 2015-05-23 16:07:52

mums

Postat av: Vanessa andersson

Publicerad 2015-05-24 08:41:51

kul att det gick bra :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag är en glad och sprallig tjej på 18 år, går sista året på gymnasiet inriktning Sam-media. Jag gillar att träffa vänner, kolla på film och träna. Hoppas du stannar!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela