Life goes on without the people you love ♥

Chocomania

Publicerad 2014-02-28 18:33:55 i Vardag,



Idag var jag iväg och tränade en stund. Det var en vecka sen och eftersom jag bara har varit hemma och degat idag tänkte jag att jag kunde röra lite på mig :) Jag körde samma pass som i fredags för jag gillar det. När jag kom hem duschade jag och använde min chokladtvål så nu luktar jag jättegott :) Jag har kollat på senaste "The Vampire Diaries" avsnittet och nu ska jag spela Sims en stund, hehe. Hoppas ni har en bra fredag. Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag är en glad och sprallig tjej på 18 år, går sista året på gymnasiet inriktning Sam-media. Jag gillar att träffa vänner, kolla på film och träna. Hoppas du stannar!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela