Life goes on without the people you love ♥

Klippbad

Publicerad 2014-07-31 22:54:56 i Sommar 2014,

Härliga bilder från denna baddag

Hejhej! Nu blir det sen update här men what ever. Idag åkte jag och pappa ut på Ingarö för att bada i havet. Vi hittade ett jättefint klippbad i Björkvik där vi badade och solade hela förmiddagen. Det var supermysigt och varmt i vattnet. Jag fick till och med pappa (som är världens badkruka) att bada, två gånger dessutom!! Det tog ett tag att åka dit men helt klart värt det, tyvärr kunde vi inte stanna så länge, eller aa, typ 5 timmar, haha, men det är verkligen ett ställe jag rekommenderar, det går SL buss dit så det är förhållandevis lätt att ta sig dit utan bil :) Vi avslutade med en glass i bilen på vägen hem, mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag är en glad och sprallig tjej på 18 år, går sista året på gymnasiet inriktning Sam-media. Jag gillar att träffa vänner, kolla på film och träna. Hoppas du stannar!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela