Life goes on without the people you love ♥

Frukost nummer 2

Publicerad 2014-10-31 10:22:00 i Vardag,

Godmorgon! Idag gick jag upp som vanligt och gjorde mig klar medan mamma fixade frukost. Min pappa fyller nämligen år idag så vi gjorde frukost på sängen, supermysigt! Nu sitter jag på jobbet och äter en andra frukost, hihi. Den här veckan har jag verkligen inte velat ha fredag eftersom det betyder min sista dag... Jag trivs som fisken i vattnet på det här kontoret och 100 gånger bättre än i skolan. Den här veckan har jag insett hur lite jag går i skola och träffar folk. Jag har ångest över att komma tillbaka till skolan :( Jag har till och med börjat fundera på om jag ska plugga till något inom byggbranschen istället för journalistik och polis, hehe. Nu ska jag njuta av den sista dagen till MAX!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag är en glad och sprallig tjej på 18 år, går sista året på gymnasiet inriktning Sam-media. Jag gillar att träffa vänner, kolla på film och träna. Hoppas du stannar!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela