Life goes on without the people you love ♥

Hemresan

Publicerad 2015-06-14 21:15:38 i Vardag,

Hejhej!
Nu har jag och Linda kommit hem. Vi vaknade vid 11, jag först i morse, hehe. Packade och fixade och kollade lite repris på bröllopet från igår. Vi åt lunch innan vi åkte upp till stationen och fick även med oss lite chips, dricka och en smörgås. Vid 6 var vi på centralen och blev uppmötta av Lindas kille och fick skjuts hem eftersom vi bor grannar :) När jag kom hem packade jag upp, åt middag och har bara tagit det lugnt. Jag har borstat tänderna så jag tänkte lägga mig och läsa lite. Hur han er dag varit?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag är en glad och sprallig tjej på 18 år, går sista året på gymnasiet inriktning Sam-media. Jag gillar att träffa vänner, kolla på film och träna. Hoppas du stannar!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela