Life goes on without the people you love ♥

Kaffe på maten

Publicerad 2015-06-18 12:35:03 i Vardag,

Hallihallå! Idag är min chef/arbetsgivare här eller vad man nu ska kalla honom, haha. Han är pappaledig och jag har inte träffat honom på flera månader så det är kul :) Eftersom det är midsommar imorgon gick vi alla ut och käkade lunch, det var någon buffé med kött och potatis. Det var jättegott! Vi tog kaffe på maten och jag dricker egentligen inte kaffe men jag ville prova och det var bättre än jag trott men det var inte gott, haha. Nu är vi tillbaka på kontoret för några till timmars jobb innan långledigt :) Puss

Kommentarer

Postat av: Emelie

Publicerad 2015-06-18 15:12:14

Låter härligt!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag är en glad och sprallig tjej på 18 år, går sista året på gymnasiet inriktning Sam-media. Jag gillar att träffa vänner, kolla på film och träna. Hoppas du stannar!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela