Life goes on without the people you love ♥

Paintball

Publicerad 2015-06-04 17:35:09 i Vardag,

Idag var det några från klassen som åkte till Alby för att köra Paintball utomhus. Det var ganska många som inte kunde komma eller ville komma vilket var lite tråkigt. Men vi nio personer som var där, inklusive vår mentor, hade jättekul :) Vi körde fem matcher och jag blev inte träffad så många gånger och sköt nästan ingenting om man jämför med några som peppade. Att vara kort har sina fördelar ibland, hehe. Jag var nervös innan eftersom jag aldrig kört det innan men det var jättekul!

Kommentarer

Postat av: Mikaela

Publicerad 2015-06-04 22:50:56

Jag skulle också vilja prova paintball, verkar himla kul! :D

Postat av: Pauline

Publicerad 2015-06-06 16:14:28

vad roligt :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag är en glad och sprallig tjej på 18 år, går sista året på gymnasiet inriktning Sam-media. Jag gillar att träffa vänner, kolla på film och träna. Hoppas du stannar!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela