Life goes on without the people you love ♥

Natt med katten

Publicerad 2015-05-18 09:04:19 i Vardag,

Godmorgon! Det var ett tag sedan jag uppdaterade men det har varken funnits vilja eller ork. Vi kom hem i lördags och igår tog jag det bara lugnt. Idag står jobb på schemat där jag är nu och har inget att göra, börjar bli lite trött på att sitta här utan uppgifter... Men jag får pengar i alla fall så jag ska inte klaga :) Inatt sov Sessan hos mig HELA natten vilket var supermysigt! Jag sov inte så bra och varje gång jag vaknade låg hon där. Åh, vad jag älskar den tjejen alltså! ❤

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag är en glad och sprallig tjej på 18 år, går sista året på gymnasiet inriktning Sam-media. Jag gillar att träffa vänner, kolla på film och träna. Hoppas du stannar!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela