Life goes on without the people you love ♥

Världens bästa land

Publicerad 2014-08-31 12:42:07 i Vardag,

 
Hej på er! Igår när jag kom hem från träningen frågade mamma och pappa om jag ville med till Dalarna och det ville jag. Det blev en spontan tripp hit och hämta katten :) Nu ska vi strax äta lunch, något spännade som farmor hittat på och det blir nog gott i alla fall för all farmors mat är god! Vi åker väl hem i eftermiddag någonting och kommer hem ikväll :) Vi får se om vi hörs något mer eller om det blir imorgon? Ha det bra fina ni! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag är en glad och sprallig tjej på 18 år, går sista året på gymnasiet inriktning Sam-media. Jag gillar att träffa vänner, kolla på film och träna. Hoppas du stannar!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela