Life goes on without the people you love ♥

Gardin-jakt

Publicerad 2014-05-30 15:41:13 i Vardag,




Hellu! Idag åkte jag, mamma och farmor på gardin-jakt. Vi har varit inne i massa tygaffärer och i lantliga affärer men inget dög åt oss, haha. Runt 1 gick vi in på ett lunchställe och tog varsin smörgås, jag tog en räkmacka men gav äggen till mamma för jag vågade inte äta både räkor, majonnäs OCH ägg ;) Men nu är vi hemma och ska upp och fika med rabarberpaj med farmor och farfar, myspys men jag är väldigt mätt, haha. Puss

Kommentarer

Postat av: Pauline

Publicerad 2014-05-30 15:59:30

gott :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag är en glad och sprallig tjej på 18 år, går sista året på gymnasiet inriktning Sam-media. Jag gillar att träffa vänner, kolla på film och träna. Hoppas du stannar!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela