Life goes on without the people you love ♥

Återhämtning

Publicerad 2015-04-27 20:51:42 i Vardag,

Måndag betyder träning och idag var det som vanligt puls intervall med Jenny. Det passet är så härligt och Jenny sprider så mycket positiv och glad energi bara genom att vara där och, ha sitt pass och bara vara sig själv :) Det gör starten på veckan lite bättre! Jag har hunnit duscha, äta middag och nu precis tagit en banan och ett glas mjölk för att återhämta mig. Bara jag har skrivit klart det här inlägget ska jag borsta tänderna och lägga mig i sängen och läsa. Sov så dåligt inatt så jag hoppas på mer och bättre sömn inatt. Puss och sov gott 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag är en glad och sprallig tjej på 18 år, går sista året på gymnasiet inriktning Sam-media. Jag gillar att träffa vänner, kolla på film och träna. Hoppas du stannar!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela