Life goes on without the people you love ♥

Skyr

Publicerad 2015-04-30 11:04:00 i Vardag,

Jag glömde helt bort att blogga på vägen till skolan i morse, jag var väl för trött, haha. Det blev en god frukost i alla fall, en Skyr-yoghurt och müsli :) Jag gick inte och la mig förrän halv 11 igår och i morse var jag uppe halv 7 för opponering. Det var öppethus på skolan igår så jag var hemma typ halv 9 och då åt jag middag och sen läste jag igenom det gymnasiearbetet jag skulle opponera på. Jag började 8.30 istället för 9.30 idag för opponering och det gick faktiskt väldigt bra! Jag har ju skrivit på ämnet ekonomi så jag fick opponera med ekonomiklassen och där känner jag ingen så jag var jättenervös men det gick jättebra :) Nu sitter jag på grafiska kommunikationen och ska jobba lite innan jag ska äta lunch. Vi hörs senare!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag är en glad och sprallig tjej på 18 år, går sista året på gymnasiet inriktning Sam-media. Jag gillar att träffa vänner, kolla på film och träna. Hoppas du stannar!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela