Life goes on without the people you love ♥

Sovmorgon

Publicerad 2015-04-29 13:02:31 i Vardag,

Hellu hellu! Min förmiddag har varit jätteskön. Min psykologi är inställd för att min lärare är på fortbildning typ, ingen aning om vad det är men jag bryr mig inte eftersom det bara betyder att jag får sova längre, hehe. I alla fall så vaknade jag till och från under morgonen men vid 9 kom Sessan upp till mig så då gav jag upp att somna om. Jag gjorde en mumsig frukost och kollade på TVD. Nu är jag i skolan och har snart lektion, eller börjar nu egentligen men ingen lärare syns till. Ha det bra!

Kommentarer

Postat av: Linn

Publicerad 2015-04-30 14:01:24

Gud så mysigt det ser ut!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag är en glad och sprallig tjej på 18 år, går sista året på gymnasiet inriktning Sam-media. Jag gillar att träffa vänner, kolla på film och träna. Hoppas du stannar!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela