Life goes on without the people you love ♥

Wednesday

Publicerad 2015-04-22 14:30:34 i Vardag,

Idag slutade jag som sagt klockan 11. Min lektion på eftermiddagen var frivillig för oss som var där förra veckan vilket jag var. Då åkte jag direkt in till stan för att köpa en ny foundation och hittade även en kofta som ni får se senare :) När jag kom hem värmde jag rester från igår och satte mig i soffan framför Gossip Girl, så mysigt! Nu ska jag försöka skriva på min novell som heter Krokodil men det går väl sådär, haha, har inte så mycket inspiration... Hörs senare, puss!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag är en glad och sprallig tjej på 18 år, går sista året på gymnasiet inriktning Sam-media. Jag gillar att träffa vänner, kolla på film och träna. Hoppas du stannar!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela