Life goes on without the people you love ♥

2 juni

Publicerad 2015-06-02 21:08:17 i Vardag,

Jag är otroligt dålig på att uppdatera bloggen men det känns inte som att jag har någon inspiration. Men jag gör det ibland i alla fall och gör mitt bästa :) Idag jobbade jag 3 timmar och sen var jag till skolan för att prata betyg och visa en uppgift om musikspelarens historia. Klockan 3 hade jag tid hos körskolan och det gick inte så jättebra... På kvällen var jag på kampcirkel, åt falafel till middag och duschade. Jag har sån spänningshuvudvärk så nu ska jag läsa lite och sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag är en glad och sprallig tjej på 18 år, går sista året på gymnasiet inriktning Sam-media. Jag gillar att träffa vänner, kolla på film och träna. Hoppas du stannar!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela