Life goes on without the people you love ♥

Kvällspromenad

Publicerad 2015-06-03 21:09:49 i Vardag,

Jag har börjat gilla och gå promenader så jag gör det nästan varje kväll nu. Det är så mysigt att gå med musik i öronen och få vara i sin egen värld :) Jag var på en promenad ikväll och solen sken vilket gjorde det mysigare, synd bara att det blåste ganska mycket. Jag stannade och tog kort på ett ställe så jag tänkte dela med mig av de bilderna. Jag måste säga att det känns jobbigt att troligtvis flytta härifrån i slutet av sommaren, älskar mina hoods!

Kommentarer

Postat av: Pauline

Publicerad 2015-06-04 11:35:02

vad härligt! och så fint :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag är en glad och sprallig tjej på 18 år, går sista året på gymnasiet inriktning Sam-media. Jag gillar att träffa vänner, kolla på film och träna. Hoppas du stannar!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela