Life goes on without the people you love ♥

29/5-15

Publicerad 2015-05-29 22:52:44 i Vardag,

Hej kära bloggläsare! Ledsen att jag inte har bloggat något mer sen i morse. Jag har egentligen haft all tid i världen under dagen men har inte tänkt på det eller varit på blogg-humör. Direkt efter skolan tog jag färjan över till Djurgården för att gå in på gröna lund men när jag kommer dit och ser att det är stängt kommer jag på att de inte öppnar förrän 15 på vardagar... Så jag tog spårvagnen till stan och gick i lite affärer och satte mig på Espresso House en timme och tog det lugnt. När klockan blev tre åkte jag tillbaka ut till grönan och kunde då gå in :) Jag tog det mest lugnt där inne för jag gick bara dit för att se Måns Zelmerlöw och inte för att åka någonting även om jag blev lite sugen, hehe. Vid 18 åt jag gyros till middag på Terrassen och sedan gick jag runt lite för att få upp värmen och satte mig i solen en stund innan jag gick till stora scenen för att ta en plats. Konserten var sjukt bra och helt klart värd den långa och ganska tråkiga väntan men ni får veta mer om den imorgon och även se bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag är en glad och sprallig tjej på 18 år, går sista året på gymnasiet inriktning Sam-media. Jag gillar att träffa vänner, kolla på film och träna. Hoppas du stannar!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela