Life goes on without the people you love ♥

Hejhej träningsvärk

Publicerad 2015-05-27 09:06:20 i Vardag,

På passet jag var på igår låg fokus på benen och jag kan säga att det känns idag. Redan i natt kände jag träningsvärken i rumpan och baksida lår, men det gör inte så jätteont så då är det bara skönt och roligt :) Jag vaknade för en stund sen och ska göra frukost och kolla på Gossip Girl. Har ju sovmorgon på onsdagar men detta är den sista, nästa vecka har vi betygssamtal så då börjar jag som vanligt! Puss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag är en glad och sprallig tjej på 18 år, går sista året på gymnasiet inriktning Sam-media. Jag gillar att träffa vänner, kolla på film och träna. Hoppas du stannar!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela