Life goes on without the people you love ♥

Rabarberpaj

Publicerad 2015-05-24 21:30:55 i Vardag,

Igår när pappa var i vårt torp i Sala tog han med sig rabarber hem så efter middagen idag gjorde jag en rabarberpaj. Vi har precis fikat med den och det blev såå gott, älskar verkligen smulpaj för man kan variera så mycket och godast är det ju på sommaren! Det värsta är ju att bilderna på pajen när den är upplagd på tallriken inte blir så fina, haha. Men det bjuder jag på för gott var det i alla fall :)

Kommentarer

Postat av: ɑ n n i k ɑ

Publicerad 2015-05-25 10:46:17

Mums!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag är en glad och sprallig tjej på 18 år, går sista året på gymnasiet inriktning Sam-media. Jag gillar att träffa vänner, kolla på film och träna. Hoppas du stannar!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela